AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Vem tror du att jag är?

Publicerad 2014-06-22 01:28:24 i Allmänt

Jag tycker inte om att ljuga men ändå ljuger jag ibland. Jag tycker vitlök smakar skit så det ger jag fan i att äta. Jag njuter av att hjälpa människor, få dem att skratta och må bra, men ändå är det ofta jag som i slutänden sårar dem. Jag hatar när någon skriker åt mig och jag skriker då aldrig själv. Jag ser mig själv i spegeln men ser inte den som de flesta andra tycks se. Jag kan sitta och tänka och förstå saker som jag aldrig borde förstå men förstår inte varför. Jag väntar alldeles för länge med det som inte har lång väntetid. Jag kan påverka och styra människor utan att anstränga mig men inte alltid styra mig själv. Jag har för vana att falla för kvinnor som inte tycker om mig så som jag tycker om dem och när jag lämnar dem då är jag helt plötsligt hela deras värld. Jag har svårt för att förlåta men har lätt för att be om förlåt. Jag väljer pizza före en grillad special och jag väljer Burger King före Macdonalds. Jag kan se saker som jag aldrig kan berätta om och när jag ändå försöker berätta så får det mig att känna mig som en riktig byfåne. Jag kör en bil som jag inte ens vet vart i batteriet sitter och jag känner ingen akut lust att ta reda på det heller. Jag tål inte skvaller och tror på hämndens sötsliskiga illussion. Jag kan ta order och jag kan ge order men jag kan ändå inte ordna mitt eget hår. Jag berättar historier och skriver historier och de är alla alltid sanna. Jag tycker om den jag är men vill tycka om mig själv ännu mer :) Jag är så plikttrogen att till och med månen skrattar åt mig. Jag är för snäll för mitt eget bästa men tror inte på människan, ändå agerar jag tvärtom. Jag fakturerar för cirka en miljon kronor i månaden proffesionellt men har svårt att lägga upp min egna ekonomi. Jag läser med ett leende det jag skrivit här ovan och hoppas att ni som läser detta nu vet allt om vem jag är. Jag hoppas att ni inspireras att sätta er och göra en likadan lista om er själva :) Jag glömde dock en sak... Jag är en obotlig optimist men uppför mig som den värste pessimisten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela