AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Så bra det kan kännas, bara sådär utan någon speciell anledning.

Publicerad 2015-04-12 00:02:00 i Allmänt

Riskakorna med den där bedrägliga pizzasmaken står och hänger bredvid min skrivmaskin. Det har blivit midnatt och en inspiration utav enorm kaliber sköljer in över mitt oroliga sinne. Äntligen sitter jag där jag skall sitta för att skriva det jag skall skriva. Min skog, mitt vattentorn och mina höghus. Min metkrok och mina mörka källare med tveksamma lukter från kemikalier som sällan gjort någon lycklig. Allt är rätt. Dags att låta min hjältinna ge sig ut på äventyr i den vansinnigaste skog du någonsin skådat :) Sätter på musik utan ord, Hans Zimmer får äran att inleda, blundar och ler inombords :) Dags att försöka skapa ren magi då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela