AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Falling Skies

Publicerad 2015-07-08 23:29:04 i

Ligger å tittar på falling skies. En tvserie jag liksom bara undvikit även om jag alltid vetat om att jag en dag kommer att plöja igenom den. 
Passar ju bra nu ett år då UFO iakttagelserna är så många att de slutat räknats. 
Stänger av episod 1 och bara lyssnar. Det ska ju vara tyst ute men så är inte fallet. Ett malande ljud som av en maskin med bara en växel smiter in tillsammans med den av regn doftande luften som fläktar mig via ett halvöppet fönster. 
Tänk om det är ljudet av en gigantisk interdimensionell farkost...
Kommer att tänka på Daniels ord. "Pappa? Jag drömde en så konstig dröm inatt. Du sa till mig å komma å titta. Ett ufo var över Arvika. Men när jag kom ut till dig blev jag ju jätterädd. Det täckte ju hela himlen. Och det var så mörkt... " 
Mm.. fantasier är underbara så länge de inte slutar vara underbara och så länge de bara är fantasier. 
Usch...får fortsätta med avsnitt ett nu och hoppas att hjärnan fortsätter att bara spela ett högt spel med sina inbillningsbrigader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela