AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Tätt DU är då :)

Publicerad 2015-05-14 21:13:30 i Allmänt

Skuggorna i taket river upp sår i de för länge sedan glömda drömmarna. Blekblå strimmor av missanpassade ljusslingor ligger och myser i hörnet på mitt altare. Får en konstig känsla av lycka infiltrerad i mina mörka tankar. Ler i det falska mörkret och det kan bara en åstadkomma. Blundar men tänker inte sova, tänker inte tänka eller ens andas. Men det där leendet förstör allt :) Djupet i allting försvinner och jag sätter mig upp, fortfarande leende :)
Får kolla på hockeyn lite ändå, det går ju bra nu :) För att förlora är ok så länge man ler :)
Tätt DU är då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela