AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Det ser ut att se ut.

Publicerad 2014-12-20 04:00:18 i Allmänt

Ont i bröstet då Mr Mister dunkar vidare sin fina "Kyrie" i mina svårsövda öron. Att veta och att se alla logiska och även ologiska alternativ som breder ut sig framför mig kan nog mycket väl sluta med att jag planerar bort mig själv helt, från allt. För går man runt i skogen utan att hitta ett enda träd då kan man lika gärna lämna skogen. Kanske hittar jag ett sandkorn istället om jag drar till öknen ? Eller en lian om jag sticker till djungeln ? Men säkrast är nog ändå om jag vänder på allt? Eller hur? Stanna kvar i skogen, sätta mig på nån mossig sten och vänta på nästa storm. Nånting lär väl stupa på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela