AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Snart Slut.

Publicerad 2014-07-27 14:41:21 i Allmänt

Söndag, söndag alla djävlars dag.
Vad har jag kvar att tro på, eller vem? Ingen mer än mitt schutzstaffel och mig själv :) Totalt perfekt :) Ska kanske för första gången i hela mitt liv kunna leva och vara mig själv? Då jävlar kommer orden att flöda det vill jag lova. Bara små men tunga detaljer kvar att fixa sen är det som det ska vara :) Men får börja med att sticka ut å köpa snus och smyga in i tvättstugan och försöka ordna tid 07:00 imorgon. Hoppas att ni få som läser detta mår bra, jag önskar er en fortsatt bra dag.

Kommentarer

Postat av: diana

Publicerad 2014-07-27 21:33:51

Mår fint. Hur har du det?

Svar: Har mått bättre. Vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på ibland. Orolig är jag faktiskt. Bra att du mår fint :) Tack som frågar.
AlltidThomas

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela