AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Gayserhuset

Publicerad 2014-02-22 11:13:00 i Allmänt

Många konstigheter har jag stött på i mitt onormala liv. Men å andra sidan, som vi alla vet, vad är egentligen konstigt och onormalt? Kanske Gayserhuset skulle passa in på denna beskrivning. Ett gammalt hus byggt i ett fjärran land. Enbart uppfört som ett monument över en karismatisk man som enligt ryktet hade övernaturliga förmågor. Idag är huset en turistattraktion mest känt för sin framtidskälla. Ett vattenhål där man enligt sägnen skall kunna se ansiktet på sin framtida partner. Med ett leende testade jag givetvis denna blöta framtidspöl. Såg jag något då? Självklart såg jag något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela