AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Ironman

Publicerad 2014-08-18 06:20:00 i Allmänt

I sig själv finner man sin värsta fiende. Det är ett klassiskt talesätt och så jädra sant. För hur man än vänder och vrider på saker och ting så sitter man ändå alltid på baken då sluträkningen kommer. Det vore att ljuga att säga att man lär sig och aldrig mer kommer att göra om sina misstag. Men lite i taget så stämmer det, för nog fan har alla händelser i mitt liv påverkat hur jag har agerat. Sedan får jag än en gång säga att jag är imponerad över hur många som vet "allt" om mig och vem jag är :) De vet inte skit :) Det senaste ryktet var det roligaste hittills i allafall, jag kan uppenbarligen använda magi ungefär som Ironman :) Lyfta armen och skjuta bort folk med mina bara händer hehehe, helt underbart! Varför kunde inte det få vara sant :D Men vilka idioter finns det som ens har skam i kroppen att tro sånt om nån? :) Många smileys nu, men det beror på att jag verkligen vill att ni som läser detta ska fatta att jag ler som en stolle när jag skriver detta. Och jag mår skitbra för tillfället, vilket är det viktigaste när det gäller mina framtida uppdrag. Hoppas jag kan ta mig iväg från denna häxstaden. Då skall jag ta mig fan fira som om jag vunnit på lotto. Nej nu ska jag dra iväg och avsluta veckans arbete genom att ta ut en veckas semester för att bara skriva och spela Farcry 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela