AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Katternas tid var då inte över...

Publicerad 2014-04-27 22:53:07 i Allmänt

Mitt överdramatiska blogginlägg om hur mina katter försvann kan jag ändra på med en gång. Hon lyckades föda fyra nya små monster, så nu har jag mina fem katter intakta. Verkar vara en förbannelse, katterna har tagit över mitt liv. Men det är ok.
I övrigt har jag planer på att starta en spökjägargrupp. Inte så allvarligt som det låter, mest på skoj. Det är ju en trend i dagens verklighetsflyende värld att skåda in i det som vi inte ser men som vi tror finns där. Finns intresse att vara med eller förslag på spökiga ställen att utforska skriv gärna här eller på min twittersida. Där heter jag AlltidThomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela