AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Ännu ett kvalfyllt kvällspass i det Tramadolianska kungariket

Publicerad 2012-06-30 00:09:25 i Allmänt

Hur jag ser ut, å fy fan.. :))) Riktigt komiskt faktiskt :))) Men vembryr sig, inte jag i alla fall. Nu för första gången på ett tag känner jag den där goa vinden av fantastiska nya möjligheter, nya dimensioner inom de dimensioner som redan finns runt om oss alla. Låter inte detta konstigt?.. jag mår fördjävligt men bättre än på länge:)) Kvällen har fört med sig en svinbra film, SNARVEIEN, en norsk skräckis som har Töcksors shoppingcentr i vinjetten:) Töcksfors ja, för nåra år sedan när jag var fotbollstränareåkte jag me mitt lag till Töcksfors.Ett Töcksfors som inte hade fölorat på hela säsongen. Med mitt Arvika Fotboll, version inte bäst:) Det var en sådan dä riktigt varm sommar dag då till och md flugorna svettades. Töcksforstränarna mötte upp mi och Anders, min andre tränare. De log medidande mot oss, lite som om att de skulle vara snälla mot oss...påminner mig om mitt nuvarande jobb..Men denna saga i Töcksfors slutade med gråtande Töcksforspojkar och jublande Arvikapojkar. Vi körde över dom med 6-1 :)) Glömmer jag nog aldrig :) Ah, va fan har detta ¨med någonting alls att göra? Nja, ingenting, eller allting:) Upp till er att bedöma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela