AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Utkast: Jul. 14, 2012

Publicerad 2012-07-14 19:20:59 i Allmänt

Ligger i sängen med min älskling nummer ett, min skrivlaptop Vi har så många hemligheter ihop vi två så ni har ingen aning alls 
Lyssnar på Depeche Mode och ler åt ljudvolymen. Nu hör nog fan i mig hela Ottebol vad jag spelar. Men jag är ju tveksam till att de vet vad det är för någonting. Kanske är det så att de tänker på det viset min mamma sade en gång för hundra år till mig. ”Thomas, detta är ju sån musik man tar död på folk med..” Hm, javisst, om jag spelat mogendans kunde jag gladeligen hållit med 
Just nu sker alltför mycket på en gång. Jag är givetvis glad för detta, för inte mycket är negativt. En enda sak är negativ, tyvärr är väl den så jävla negativ för mig att det krävs mycket av känslodödarThomas nu. 
Men jag lämnar fönstret öppet och hoppas att även det löser sig på något helt obegripligt mirakulöst sätt. För sånt händer vet ni? Mirakel, eller kalla det mer logiskt för ologiska händelser som hjälper dig..
RYSNINGAR efter ryggraden nu.. NOTHING, en helt jävla gör go låt med Depecharna. Här i en rockversion… texten, så jävla grymt bra!!
Med andra ord, jag försöker som vanligt inte berätta något för någon utav er något som ni inte redan visste när ni slog upp era vackra ögon imorse.
Min äldsta dotter är här ofta nu. Tror kattunge-effekten slog till henne rakt på hakan. Vänta tills de blir de små demoner de snart blir, hehe, Då armarna är röda av bett och riv.. då är det gulliga slut 
Ska väl kanske ta en tur ner i den spökiga källaren då, eller ut på min skrivarklippa, bara för att sitta och tänka. Bara för att känna av hur läget är lite mer exakt.
Deaths Door nu, fortfarande Depeche.. Rys rys rys igen… vilken text….
Över till Mr Marilyn.. Wow.. Vilken genialisk idiot!!
Ska nog se till att myten om myten blir till en sanning jag, det bara måste jag. Har man sagt A bör man säga K, som de säger i Rossija.
K ja, KENT!! Töntarna Görbra 

Drar ut lite nu, skippar källaren till förmån för Ottebols magi. Snart har jag tappat den och hamnat i staden som försvunnit för länge sedan, eller kanske den aldrig ens fanns, det får den vise utröna. För visst kommer det en dag då även de dumma reglerna som gjorts av de dumma och sedan utförs av de dumma kommer att ta slut. Dagen då människorna fattar att det faktiskt inte är fel att ställa sig upp och ifrågasätta och göra regler som är gjorda för den stora massan.
Du kan aldrig bli lycklig om du inte har en värld runt omkring dig som är normal. Och jag skulle vilja höra den som vågar säga att vi har en normal värld runt oss idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela