AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Stentrött

Publicerad 2012-07-01 10:49:28 i Allmänt

Trött, yr och med tanken svindlande runt angående dilemmat om jag ska jobba imorgon. Känner mig mycket bättre men inte bra. Vet ju också att anfallen kan komma när som helst i upp till två veckor. Men skit samma, jag går nog tll mitt älskade jobb :) Har i alla fall sovit skitkasst och varit ute på min vanliga nattliga tur. Kommer dock inte ihåg nästa nåt från igår, riktigt mysigt att få en försmak på demensian som härjar i bland de äldre ibland..."Hej Dennis hur mår du idag då??---Hrm, jag heter Daniel...:/" Det där klassiska gamlasnällatantensyndromet. Nej, iväg och häva i mig en kopp nescafe cappucino:) med MYCKET socker, 5 bitar!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela