AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Nattens vakendrömmare

Publicerad 2012-07-25 18:18:23 i Allmänt

Jag är en nattlig vakendrömmare. I de perioder av ickesömn som belastar mig så tackar jag min lyckliga stjärna för min fantasi. Då kan jag drömma de mest bisarra och mest romantiska och mest skräckiga drömmarna i hela världen.
En gång låg jag och vakendrömde och somnade. Det underliga var att jag fortsatte på samma dröm fastän jag somnat. Och fick då lära mig att i de riktiga drömmarnas värld där är allt verkligen upp och ned, till med elefanter klättrar upp i tallarna))))
Det är så varmt här, drömmarna blir följaktligen hetare än vanligt, jävligt störande!!
Skickar mina tankar till de jag bryr mig om innan jag släcker lampan.
Gud så skönt, mörkret. Ögonlocken blir tunga som bly och mina försök att tvinga mig till att ligga och drömma i mörkret (vilket är skitmysigt) går åt pipan direkt.

Haft en hemsk natt i vanlig ordning. Vaknar varje timma. Ser alla mina missade samtal från min mamma, fan. Men jag försöker sova. Pratar sedermera med henne och jag får gå resten av dagen med dåligt samvete gentemot henne. Jag är ledsen mamma men jag önskar jag kunde vara en bättre son, kanske blir jag det en dag, kanske inte. Bara att hoppas hon inte läser detta då hehe.

Dagen flöt på i vanlig semesterordning, packning, handling och sedan kattkrig. Nu har både kattmamman och ungarna börjat göra egna bon lite överallt.. På de mest opraktiska ställen som möjligen går att finna. Och ungarna åt kattmat med en gång idag, de spottade åt välling och pure, men kattmat det var mums det. Torrfoder alltså. Ok, bra då, nu kan de gå på lådan och äta riktigt mat, duktiga katter. Sätter in en bild på Link och TwoFace som uppenbarligen vill bo i Sodastreamflyttlådan.. Nu ska jag dricka en Burn och se på en lovande skräckfilm, The Haunting of the Whaley House…. Ser go ut den :D

Fortsättning på korsvägsdemonen kommer imorgon!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela