AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Macciato

Publicerad 2012-07-05 13:01:30 i Allmänt

Detta med kaffemaskiner är allt ett underverk. Sitter i mitt linne och känner mig riktigt somrig och läppjar på en stenvarm macciato. Utanför hörs det svidande ljudet av en gräsklippare och jag försöker förtränga det så gott jag kan :) Det luktar ju sommar nu för fan. Snart semester, då ska det skrivas, det vill jag lova :) Både den hämnande Thomas och den sagoskrivande Thomas ska synas då ;) Dags att dra till staden och sedan hem för att laga mat. Skall allt berätta en liten spökhistoria sedan, om ni vågar läsa, den är som allt annat jag skriver, helt sann. Men kom ihåg en sak, sanningen är i dagens värld inte så jävla rockig (som en kär en skulle ha sagt) ;)

Kommentarer

Postat av: \m/

Publicerad 2012-07-05 16:32:49

Äntligen :)
Hoppas den är riktigt skrämmande.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela