AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Jag älskar lördagar

Publicerad 2012-07-28 14:48:27 i Allmänt

Inte!

Men att solen stuckit iväg igen känns som ett svek, det sista sveket liksom. Nu får det vara nog! Dags att vi ta mig fan visar solhelvetet vad vi går för. Så nästa vecka ska jag skicka ett brev till NASA (NorraArvikasSpaceAllmänning). Där ska jag i detalj beskriva det åtgärdsprogram som bör tas fram. En åtgärd som ska svida och verkligen få solen att se igenom sina akter lite bättre. Vad som är i åtgärdsprogrammet?
Ja till exempel, omdirigera alla solresenärer på väg till t ex Mallorca till Antarktis eller norra Norge istället, bogsera en gigantisk brandbil dit. Till solen alltså. Detta torde skrämma skiten ur henne. Klart att solen är en hon! Vad trodde ni då? En han? Hahaha, jo tjenare, så som solen brinner? Med det heta temperamentet, en han? Hohoho

Idag ska jag också sätta mig i bilen och fräsa iväg till den fabulösa staden Charlottenberg. Men det blir lite senare i eftermiddag. Min dotter skall hämtas och min son ska kolla in gamefronten på gamestop. Därför får jag åka till civilisationens sista stad, Charlottenberg.

Och så har jag hittat en genväg härifrån Ottebol till Charlottenberg. Det var ju bara att följa en helt annan, lite mystiskt till utseendet, väg vars skyltning inte existerar.
Denna mystiska skyltlösa väg lotsar oss först till Åmotfors, ett samhälle som kommer att bli rikskänt snart för att någon har bombat deras ohyggliga farthinder. Man får köra i -10 km/h över dem för att inte bryta av bilen på mitten..
Sen ska jag ta ett kort också, på något riktigt roligt och exotiskt till och med för oss värmlänningar som finns efter denna genväg.

Nej, dags för lite skjutsningar åt alla håll!

Hoppas ni får en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela