AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Halvtid

Publicerad 2012-07-30 23:49:01 i Allmänt

Då går man in i andra halvleken utav semestern. Första halvleken var väl inte så välspelad, man kan till och med säga tråkig. Mållös, givetvis, inte konstigt med det spelet, inte en enda målchans, en halvchans men den sumpades totalt.
Nej vi får större hopp sättas till andra halvleken. Då flyttas ju arenan in till stan igen, bara några dagar kvar i Ottebol nu.
Idag har jag tänkt att det sista ska packas, jag vet ju hur det alltid brukar bli, man packar samtidigt som man flyttar..nepp, inte denna gången inte. Så jag har givit mina små trupper marschorder i eftermiddag, då skall de storma de sista kvarvarande fästena av förrymda grejer som ska packas. Tror det blir värst för den truppen som ska ut i det träskiga garaget, blä, där kryper både det ena och det andra efter väggar och golv..(Antagligen hamnar jag där själv..)
Så inte mycket bloggtid idag och kommande dagar. Sista delen av korsvägsdemonen är på väg däremot.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela