AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Gängverksamheten i Ottebol demoliserad

Publicerad 2012-07-21 13:31:02 i Allmänt

Det är väl både på gott och ont som jag har kunnat observera att gängposteringarna i alla diken här i Ottebol är övergivna. Lämnade i panik med blodspår som det enda beviset för att det inte gick lugnt till.
Vad har hänt då?
Ja det kan man ha många teorier om. Min är att Lodjuren har kommit hit. Sedan jag själv såg ett av dessa lejonliknande majestätiska djur när det lugnt passerade dimmornas väg så är jag nu övertygad om att Lodjuren styr Ottebols djurvärld.
Det har dock gått ett rykte om att Björnarnas röda fraktion i Norrland siktat in sig på Värmland, men troligtvis inte Ottebol. Alla djur kan för ju fan inte komma hit?
Jag gör min sista vecka här. Ska njuta och insupa precis all energi jag någonsin kan. Jag älskar Ottebol. Så mycket!!
Sitter i sängen och funderar på en enda sak. Lellräven.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela