AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Dessa fantastiska moln.

Publicerad 2012-07-04 20:43:54 i Allmänt

Såklart att det finns människor till allting. En del ställer sig vid en soptunna och bara råstirrar och utstrålar en sådan hängivenhet att endast förklaringen att denne person älskar soptunnor torde vara den enda sanningen. Uppenbart finns också enligt en del människor graden av sinnessjukdom smygande runt inom oss men det är en historia jag gärna skulle fördjupa mig i en annan gång. Nu är det igen dessa fy fan så fantastiska molnfronter som stillastående rör sig runt i horisonten och agerar sagolika berg bakom de mindre sagolika bergen, tack farmor Ellen för att du en gång i tiden invigde mig i detta mirakel. Jag sitter också i skuggen bara därför att solen dels skulle få skärmen på laptopen från USSR att bli oläslig och dels för att det är fantastiskt att bevittna solen i dess frånvaro. Eller hur? Vilken jävla höjdarkväll!! Mäktiga ljusblågråvita horisontmoln och sollasershow i gräs, äng och skogskant.
Dikes gängen har en liten sammandrabbning precis vid brevlådorna, tv enögda huggormar glider fram emot Mc Saga ifrån Ottebolskatterna. Men det var deras sista dag med ett öga, numera hare de inga ögon alls, oj oj oj, vad grym du är saga. Inte nog med det, Mc Saga lurade de blinda ormarna att ringla ned i den bottenlösa brunnen med gaser som transporterats hit ända ifrån Kirkutsk.
Detta har varit en dag i värkens och sjukdomens tecken. Men en del saker inträffade som livade upp mig rejält. Nu blir det att kolla in en liten rysare och sedan försöka sova, min specialitet, sömn  Ha en go kväll nu och tänk inte ens på tanken att gå ut en sväng, det är ju helt jävla underbart här ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela