AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Del 2 på gång

Publicerad 2012-07-16 01:11:50 i Allmänt

Sena natten nu. Har varit ute och kört. Ögonen svider, tankarna vrider runt mina innersta tvivel. Musik får döda mina tankar, Nirvana. Har suttit och sorterat och packat med Lollo, roligt. Men som sagt, fattigt.
Ska nog sluta vara mig själv, ser mest ut att sluta i kaos. Hehe.. Nu lägger jag mig ned och tänker på min mamma som snart ska gå igeom sin värsta kris någonsin. All energi jag kan ge henne ska jag ge.
Någon som funderar på om jag saknar facebook? Inte en jävla sekund!!! :)) Del två på korsvägsdemonen kommer imorgon, chockerande blir den :))) GodNatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela