AlltidThomas

De osannolika sanningarnas blogg.

Bafucin, feber och blöta kuddar.

Publicerad 2012-08-21 21:36:00 i Allmänt

Visst är det praktiskt taget helt jävla underbart att vakna med sitt ena öra indränkt i en blöt kuddes äckliga konsistens?
Så mycket vatten ur min skalle på bara någon timma?
Hur hade jag tid att sova egentligen och hur var kvalitén på sömnen?
Många frågor inga svar nödvändiga, vilken skillnad skulle svaren göra?
Fan, ännu en fråga.
Nu blir det till att superdopa sig så att man kanske kan försöka jobba lite. Men idag blir det tufft, det vill jag lova. Ingen historia idag, alldeles för borta.

Att jobba gick inte alls. Feberterrorn följde tyvärr med mig till jobbet och förvandlade mig till en okoncentrerad, smärtfylld yrselvarelse. Lika bra att kasta in handduken och knalla hem. Men visst är det i sig lite fascinerande? Den yrseleffekt som feber ger? När man kliver framåt och golvet sjunker ned ett steg under foten och en slowmotionkänsla infinner sig och ger en fördröjd synuppdatering inte ens värt en lcd-tv av sämsta sort.

Väl hemma sitter jag nu inbäddad i sängen och njuter,,,nja,,,,lider av fotbollsmatchen mellan HIF och Celtic. Tänk att svenska lag ska ha det så jävla svårt att ta sig vidare in i Champions league. Tråkigt!
Men ögonen är tunga. Värken i halsen och i bröstet alldeles för närvarande. Sova känns som en bra ide och det får det bli nu.
Hoppas de som läser detta får en bra kväll och sedan en fin natt 

Kommentarer

Postat av: AS

Publicerad 2012-08-22 02:14:19

Krya på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

AlltidThomas

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela